a helyzet jelentése pediglen…

…az, hogy ge… khm… kurvalusta vagyok^^;

jó, persze, ez nem újdonság, de most valahogy még inkább.
illetvehát pontosabban mindig találok valami egyéb elfoglaltságot, amibe végül eléggé belemerülök, és így viszonylag sok idő elmegy, és így az egyéb terveim (pl a blogolás, mert lenne miről) teljesen háttérbe szorul. (meg zárójelben megjegyezném, hogy azért a “mikroblog megöli a blogot” teóriában is lehet valami, mert mióta plörkön fent vagyok, némiképp megcsappant a túlfejlettnek így sem mondható közléskényszerem^^; )
csakcsupán a példának okáért a nyaram eddig azzal telt, h megnéztem a Star Trek: Voyager-t (pár részt itt is kiszórtam, mert a “mindfuck in acidtrip a lá startrek” részeket valahogy sose tudtam díjazni), a You’re Under Arrest!-et (bár két-három rész még hátra van, amiket külön kellett összeszedni, meg némiképp szelektíven, mert a mini speciálokat pár hónapja láttam, meg még a filmre is emlékszem), aztán nekiálltam a Star Trek: Enterprise-nak (ld. Voyager, amúgymeg T’Pol FTW!!4 :3), de közben még az első évadok valamelyike alatt lezavartam gyorsba egy Hachikuro rewatch-ot (itt enyhén le is lettem baszva Batka által, szolídan megemlítve, hogy ugyan mégis mekkora hegyekben állnak azok az animék, amiket még nem néztem meg, de már ki tudja mióta le vannak szedve^^; ), aztán befejeztem az Enterprise-t (imho meglepően kellemes volt, örömteli volt látni, h képesek voltak elszakadni az 1 rész-1 sztori koncepciótól, főleg a 3. évadban, de azért néhol igen hosszasan és fájdalmasan tudtam volna kínozni az írókat…), tegnap este meg a GTO-t vettem elő megint…^^;
aztán meg még figyel a vinyón egy nagycsomó film, az SC2 kampányában is lehetne haladni (egész simán fut, igaz minimumra lehúzva, de még így is szép, és ennek nagyon örülök^^), meg pár tutorial-szerű videó után pötyögni támadt kedvem, de nagyon, meg kipróbálni, amiket láttam, így az FL Studio-t is elővettem megint, egy Nu-NRG remix erejéig, bár lehet, hogy kifog rajtam a végén:/
mindezek tetejében már augusztus közepe is van… ehh, ezt a gondolatmenetet inkább ne folytassuk.
szóval, visszatérve a blogra, igen, van miről írni, az elmúlt ~1 év anime-termése, amiről nem pötyögtem, manga hegyek lezsírozva, sima sorozatok is, mert az év eleji időszakban annyit néztem, mint normál esetben két év alatt, és akkor azt a kb féltucat eseményt se felejtsük el, amin képviseltettem magam. azt, hogy ebből mikor lesz akármi is, azt meg nem mondom, inkább nem ígérgetek (elég régóta “tervezem” így is őket^^; )

5 Hozzászólások to “a helyzet jelentése pediglen…”


  1. 1 Junchi augusztus 15, 2010 - 10:37 de.

    Bátorkodtam írni egy hasonló jellegű posztot, tekintve, hogy jómagam is ugyanabban a kellemetlen lustadög-szindrómában szenvedek atm, mint ön. :3

    Btw olvass Girlfriends mangát, ha még nem tetted volna! 😀 QRVAEPIC!

    • 2 outsyder augusztus 26, 2010 - 11:41 du.

      ahh igen, Girlfriends…
      olvastam egy darabig, kb addig, amíg a makimaki torrenten is terjesztette anno, de sajnos ugyanaz lett a sorsa, mint a mangák nagyrészének nálam^^;
      de ahogy látom, most, h vége lesz(/van/volt?o.O), majd be kell pótolni:3

      • 3 Junchi augusztus 29, 2010 - 6:45 du.

        Már véget ért, írtam is róla (pofátlan önreklám ends here) blogban. :3

        ZSENIÁLIS volt! Simán a kedvenc yuri mangámmá lépett elő, na meg úgy általában véve az egyik nagy favoritommá vált, szal jah… megtette a hatását. ^.^

        Btw dynasty scans oldalát ismered?

      • 4 outsyder augusztus 29, 2010 - 10:39 du.

        ohh, akkor holnap rávetem magam…

        nemtudom, még a vége változtathat rajta, de én eddig nem dobtam hátast tőle… illetve volt már yuri manga, amitől nagyobb hátast dobtam^^;

        perszehogy ismerem:D előző félévben az unalmas lyukasórák alatt elég sok időt töltöttem náluk, akkor még a reader is jobb volt^^; most h mondod, meg is nézem, h a két jelenleg olvasott sorozatból vannak-e új fejezetek:3 (meg a lililicious oldalát is útba kell ejteni, bár ahhoz előkészületek kellenek^^; ajj, dekurvalusta vagyokXD)

  2. 5 Vid szeptember 3, 2010 - 3:45 du.

    Elnézést az offért, de nem találtam meg az e-mail címed a honlapon. Szeretnék tőled linkcserét kérni, ha megoldható – az Animált Világot vezetjük pár barátommal, főleg animékkel, mangákkal és képregényekkel foglalkozunk rajta. Az anima.web4.hu-n lehet elérni. Ha esetleg megtetszene, megtisztelnél, ha kitennéd az oldaladra a linkünket, cserébe természetesen ugyanezt biztosítanánk.
    Előre is köszönöm!


Hozzászólás




Kategóriák

2010. augusztus
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

egyéb blog

outsyder9's Profile Page